Pagina's

maandag 4 augustus 2014

Verjaardagssokken

Verjaardagssokken voor de grootvader van mijn vriend. Omdat hij maat 44/45 heeft (en ik nog nooit zo'n grote maat maakte), had ik wat schrik om niet genoeg garen te hebben. Voor de zekerheid ben ik dan maar bij de teen begonnen en breide ik ze met twee tegelijk om ze ook allebei op tijd klaar te hebben. De Vake was er heel blij mee ;).

Birthday socks for the grandfather of my friend. Because he has size 44/45 (and I never made ​​such a large size), I had some fear of not having enough yarn. .Just to be sure,  I started at the toe and I knitted them two at a time so that they both finished in time. He was very happy ;).


5 opmerkingen:

  1. Nou dat kan ik me wel voorstellen dat hij er blij mee is. Als je een grote maat hebt dan staat natuurlijk niet iedereen te trappelen om daar sokken voor te breien. Helaas heb ik er ook twee in de familie met die maat en dan begin ik ook bij de teen. Ze zien er erg mooi uit en leuke kleuren voor een man.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Ik denk dat ik aan mijn vrouwtje ook eens ga vragen om zulke sokken te breien. Lekker warm en ze is nu toch volop in de breimodus. :-)

    Groetjes,
    Dave

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dave,

      Ik heb een heel eenvoudig basispatroon, als ze het graag heeft, stuur me maar een mailtje!

      Groetjes!

      Verwijderen
  3. Hallo Ellen ik heet Willie Nijland ik heb me aan gemeld bij jou blog graag zou ik graag dat patroon van
    basis patroon willen Bij voorbaat dank Willie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Willie, sorry voor de late reactie. Het patroon kan je vinden via www.wolhalla.nl, cadeautjes, "Basissokpatroon".

      Groetjes,
      Ellen

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!