Pagina's

woensdag 23 maart 2016

WIPWoensdag Oasis Hideaway KAL #2

Ondertussen is er weer een mooi stukje bij de Oasis Hideaway-shawl bijgekomen. Het rood en geel van het garen zorgen voor een fleurige en opvallende noot. Op deze foto zijn de patroonherhalingen voor de maat S gedaan en ben ik halverwege de herhaling voor maat M. Ik ga echter voor maat L omdat het lacegaren toch een pak dunner is en ik toch graag een shawl van degelijke afmetingen wil. Gelukkig kan dit zonder problemen met dit patroon. Héél misschien ga ik uiteindelijk nog voor maat X(X)L want ik heb nog meer dan genoeg garen (Maat L vraagt zo'n 680 m maar ik heb van dit garen zo'n 1500 m in voorraad).

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!