Pagina's

woensdag 1 juni 2016

WIPWoensdag - Mona

Ja, ik ben nog steeds met het babydekentje in wafelsteek bezig maar omdat de kleuren verraden of het een meisje of een jongen is, kan ik voorlopig geen update plaatsen op m'n blog (m'n lieve zusje en de meter van de baby leest mee... ;)...)

Hoewel ik me had voorgenomen om per nieuw project dat ik opzette, een WIP af te maken, heb ik toch deze sokken opgezet. Ik wou iets eenvoudigs en vooral kleins om mee te nemen naar het ziekenhuis als de baby zich aandient. Ik ga waarschijnlijk geen tijd hebben, maar ik weet ook dat ik het ga missen als ik geen haak/brei-projectje mee heb...Het zijn nog eens sokken geworden. Ik breidde dit jaar nog maar één paar...

Ik koos voor een patroon van Cookie A, uit het boek Knit.Sock.Love. Het patroon heet Mona en je kan het ook via Ravelry aanschaffen, je hoeft niet het hele boek te kopen. Het boek heeft echt prachtige sokpatronen en ik wil ze ooit wel eens allemaal breien (wishfull thinking waarschijnlijk, hoewel dit is het vijfde paar, de andere kan je zien door via het label "Knit.Sock.Love" te klikken).

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!