Pagina's

donderdag 30 december 2010

SSS (Second Sock Syndrome)

Ik heb een beetje last van het "Second Sock Syndrome". Ik heb veel te veel ideeën om ze allemaal uit te voeren met als resultaat dat ik op dit moment een drietal sokken heb die nog een maatje zoeken. Daarnaast was ik helemaal vergeten dat ik twee stoere jongens ook een paar stoere sokken had beloofd voor hun verjaardag. De rest gaat eventjes blijven liggen tot de stoere jongenssokken af zijn. Hieronder vind je nog een aantal foto's van de reeds afgewerkte paren, dit zijn echt de eerste sokken die van mijn naalden gingen, ik startte pas met sokken breien in oktober.


Dit waren de eerste sokken die van mijn pennen rolden, ik was er geweldig blij mee!


Sokken in de nationale driekleur. Bedoeld voor Lief, maatje te klein dus voor mij ;)

Verjaardagssokken voor Lief, wel het goede maatje, oef!












Kerstsokken voor Zus. Altijd grappig om voor Zus een cadeau te kopen/maken, ze kan het gerust zien, ze had niet door dat ze voor haar waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!