Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

Cosy stripe

Het eerste deel van de cosy stripe deken is ondertussen klaar. Omdat dit ooit een CAL was, is de kleurvolgorde in 6 delen verdeeld en de boord als zevende.



Dit is voor mij ideaal omdat ik mezelf heb voorgenomen om telkens één deel af te werken en dan een langdurige WIP* (eentje van vorig jaar) af te maken en dan weer het volgende deel...enz... Ik heb nog één UFO* liggen van 2014. Die ga ik afmaken in de vakantie of mijn bevallingsverlof.

Ik wil echt die langdurige WIP's wegwerken maar er is ook zoveel moois. En de "maak iets in delen en tussendoor een WIP af"-tip kreeg ik van een medehandwerkster. Lijkt me wel een goed idee. De WIP's minderen stilletjes aan en er is toch nog ruimte om iets nieuws te binnen...

*WIP = Work in progress (ik reken hieronder de projecten van het afgelopen jaar, begonnen in 2015)
* UFO = Unfinished object (ik reken hieronder de projecten van minstens 2 jaar, begonnen in 2014 of vroeger)


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!