Pagina's

donderdag 30 december 2021

Een laat kerstcadeautje

 Eergisteren bedacht ik mij plots dat ik geen kerstcadeautje had voor mijn jongste dochter. Ik had eerder een pyjama laten liggen en totaal vergeten nog iets anders te zoeken. 

Dan maar achter de naaimachine. Ik had deze vossen-alpenfleece een aantal weken geleden gekocht maar nog niet aangekomen er iets van te maken. Aangezien er wat tijdsdruk was, en ik totaal niet presteer onder stress, koos ik voor een Isa-sweaterdress. Altijd een voltreffer, dat patroon. 

Middagje tekenen, knippen en naaien en er was er eentje heel gelukkig... ze wou hem niet meer uit. Daar doen we het toch voor. 



Patroon: Isa van Bel'Etoile in maat 92

Stof en boordstof: Atelier in't Leerke


De links in de post brengen je naar het patroon en de website van de winkel waar ik mijn stof (fysiek) kocht. Dit zijn geen affiliatie-links en ik werd ook niet gesponsord. ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!