Pagina's

zondag 2 januari 2022

Koffieboontjes-sokken

Mijn oudste dochter wou ook een paar gebreide sokken. We doken mijn sokkenwol-voorraad in en dit wolletje kwam eruit. Ze wou perse roze sokken. 

Ik koos voor het koffieboontje omdat dat gewoon leuk breit en mooi rekbaar is zodat ze goed passen. 

Het wolletje is een Trekking XXL dat ik ooit kocht bij Wolhalla en al zeker 10 jaar in mijn voorraad zit. 

Ik koos voor het basissokpatroon met versterkte hielflap, v-vormige kleine hiel en bandteen. Ik koos ervoor om geen boord te breien maar ineens te starten met het koffieboontje.


De links in de post brengen je naar het patroon en de website van de winkel waar ik mijn wol kocht. Dit zijn geen affiliatie-links en ik werd ook niet gesponsord. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!