Pagina's

zaterdag 5 februari 2022

Clayoquot Toque

Mijn Clayoquot Toque van Tin Can Knits is af. Dit was het colorwork project van de online breilessen van Mirjam Molenbeek. Een patroon dat ik in eerste instantie nooit zelf zou kiezen maar ik ben er heel blij mee. Ik vind de combi van blauw en mosterd altijd mooi. Ik moet ze nog blocken maar ik heb momenteel geen ballon in huis.


Ik kreeg in mijn pakket (dat hoorde bij de online breilessen) het garen van Kremke soul wool, bébé Soft Wash. Een zalig zacht merino garen en ook de benodigde rondbreinaalden en dpn's (sokkennaalden). 


Ik koos maar ineens voor de "moeilijke" weg, continentaal met links en de contrastkleur en "English style" met rechts en de hoofdkleur. Enkel de toer met drie kleuren deed ik alles "English style". Er is nog wat werk aan de draadspanning maar voor een eerste stranded knitting project ben ik meer dan tevreden en ook de binnenkant ziet er best leuk uit.


Voor meer info in verband met garenverbruik verwijs ik je graag door naar het project op mijn ravelry-pagina "Clayoquot Toque".


De links in de post brengen je naar mijn ravelry-project en de  website van Mirjam Molenbeek waar ik de online breilessen zelf kocht. Dit zijn geen affiliatie-links en ik werd ook niet gesponsord. ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!