Pagina's

maandag 31 januari 2022

Tum Tum Sokken

Uiteraard wou ook Warre sokken, ik koos voor een wolletje van Annell, gekocht bij Gaarne in Hove.

 Omdat de wol al druk genoeg was, koos ik voor het patroon "Tum Tum" uit het boekje "Sokken brei je zo". 

Een eenvoudig rib-patroontje zonder veel poespas. Ik koos voor een versterkte hiel en zorgde ervoor dat de bovenvoet een steek meer had, zodat het patroon startte en eindigde met één steek averechts. Dat vind ik persoonlijk het mooiste.

Voor meer info, verwijs ik je graag door naar de Ravelry-pagina van mijn project.




De links in de post brengen je naar het patroon, mijn ravelry-pagina en de website van de winkel waar ik mijn wol(fysiek) kocht. Dit zijn geen affiliatie-links en ik werd ook niet gesponsord. ;) 


1 opmerking:

  1. Oh ik wist niet dat er een winkeltje was in hove (gevaarlijk dus) mooie sokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!